söndag 24 januari 2016

Zyprexa???

Fick zyprexa utskrivet i torsdags av världens mest flummiga läkare. Han verkade missuppfatta allt jag sa...han ville först sätta in abilfy, men sa nej då jag blev helt manisk då och inte sov nåt på flera dygn. 
Då tyckte han att zyprexa verkade vara bra...jag frågade om biverkningar och han svarade bara undanglidande, men jag har erfarenheter av vänner som fått detta och gott upp sjukt mycket i vikt. Tycker nog han kunde nämnt det. Känner mig kluven...jag vill absolut inte gå upp i vikt!!!!  
Har ingen aning om någon läser min blogg, men skulle ni snubbla över den så ge hemskt gärna input om zyprexa...

1 kommentar:

Glittervargen sa...

Hallå!
Megasen kommentar men jag vet ej så mycket om just zyprexa men jag har fått abilify för vanföreställningar.
Varför får du den nu och har den hjälpt dig?

Kram!